Menu
Menu

Wil jij je verdiepen in de leef­wereld van jouw doel­groep? En leren hoe je tot in­spi­reren­de in­zichten komt aan de hand van klant­be­hoeften? Met context­mapping worden dromen, wensen, angsten en ideeën van mensen onderzocht. In deze training ervaar je de kracht van context­mapping.

Master­class

Een halve of een hele dag aan de slag met theorie en ervaring opdoen in de praktijk.

Halve dag: Een introductie in service design en context­mapping. Leer een goed gesprek te voeren om zo tot waardevolle inzichten te komen.

Hele dag: Hetzelfde als in de halve dag, maar nu ga je in de middag verder met het bedenken en maken van onderzoeks­materiaal.

Training

Twee losse work­shop­dagen. Deel­name wordt beloond met een certificaat.

Dag 1: Hetzelfde als een een­daagse master­class. Tussen dag 1 en 2 breng je het onderzoeksmateriaal in de praktijk en verzamel je data d.m.v. een goed gesprek.

Dag 2: Je leert de data analyseren en identificeer je waarde­volle in­zichten.

Meer?

Wil je leren wat je kunt met nieuwe inzichten? Bekijk dan ons aanbod verbeelden en vernieuwen!

  • Spoorsingel 23
  • 2613 BE Delft